Warning: fread(): Length parameter must be greater than 0 in /home/babybooc/public_html/system/library/cache/file.php on line 32 #gentlebirth #hypnobirthing #gentlebirthmalaysia #amanibirth #amanibirthmalaysia

#gentlebirth #hypnobirthing #gentlebirthmalaysia #amanibirth #amanibirthmalaysia

My Gentle Birth Love Story

 Birth of Nuha Azzahra 3.5.2017 3pm Petang tu kul3 ada appoinment urut saraf kat Spa Al Fateh Alam Impian Shah Alam. Konon konon nak betulkan kot ade urat tersimpul ke maklumla mengandung ni urat smua bersimpul. Kot la sebab urat tak betul aliran darah ke rahim tak lancar. Sebab tu takde rasa contraction sbb dah overdue. Hehe Sambil tu nak ikhtiarkan betulkan kedudukan baby sebab last scan doktor kata dalam kedudukan posterior, maksudnya kepala hadap depan tu. Yg biasa hadap punggung ibu. read more
Warning: SessionHandler::write(): write failed: Disk quota exceeded (122) in /home/babybooc/public_html/system/library/session/native.php on line 21